Бортові напівпричепи NURSAN TRAILER
Бортові напівпричепи NURSAN TRAILER - це спеціальна техніка, в якій застосовані найсучасніші технічні рішення, при виробництві якої використані лише якісні матеріали, а надійність та довговічність конструкції, вузлів та агрегатів гарантує наявність міжнародних сертифікатів.
Вся техніка, що випускається заводом NURSAN , проходить багаторівневу перевірку на всіх етапах виробництва. На сьогоднішній день, компанія займає лідируючі позиції на ринках Туреччини та Східної Європи, експортує напівпричепи в 35 країн світу, що підтверджує високий рівень довіри до продукції NURSAN TRAILER.
Шасі:
- високоміцне зварене шасі зі сталі, напівавтоматична система зварювання;
- найслабше місце рами – перехід від лонжеронів до гуся багаторазово посилений, завдяки чому вдається уникнути прогинів та поломок рами.
Шкворень:
- Діаметр 2”, міжнародного типу SAE/DIN, з металу (сталь марки 42CrMo4), може бути виконаний змінним на гвинтових з'єднаннях.
Опорний пристрій:
- двошвидкісний, вантажопідйомністю 24 (50) тонн.
Електроустаткування:
- електросистема напівпричепа має напругу 24 Вт;
- 7-контактний електричний роз'єм встановлений у передній частині напівпричепа (у захищеному місці);
- всі дроти та електричні компоненти електричної системи напівпричепа повністю відповідають усім вимогам пожежної безпеки;
- вся електрична система напівпричепа відповідає вимогам безпеки Європейського Союзу.
Осі, Підвіска та Гальмівна система:
- барабанні гальма;
- Система пневматичної підвіски;
- EBS гальмівна система.
Стандартне обладнання:
- кронштейн кріплення запасного колеса;
- ящик для вогнегасника 1 шт.;
- Пластиковий бак для води 1 шт.;
- Противідкатний упор 1 шт.
Шини:
- 385/65 R22,5 6+1 шт.
Колісні диски:
- сталеві колісні диски 11,75x22,5 6+1 шт.
Борта:
- Сталеві (5 шт x 900 мм).
Варіації від замовника:
- обсяг та розміри напівпричепа;
- Бортові замки;
- варіанти виконання підвіски, пружини або листові ресори;
- гальмівна система, дискові або барабанні гальма;
- Товщина стінок бортів;
- диски легкосплавні або сталеві;
- кількість відкидних бічних та наявність фронтального відкидного бортів.
Фарбування:
- перед фарбуванням поверхня очищається від сторонніх частинок і проходить дробоструминну обробку, потім наноситься перший шар епоксидної ґрунтовки, після чого наноситься акрилова фарба;
- За бажанням, можна підібрати колір за каталогом RAL.