×
Група компаній ТДС
Група компаній ТДС

Дорожній коток LGD814H

Категорія:
Країна виробник:
Китай
Завод виробник:
SDLG (Shandong Lingong Construction Machinery Co., Ltd)
Максимальний крутний момент, Нм
493
Експлуатаційна маса, кг
14000
Паливний бак, л
210
Тип
Вбудований, водяного охолодження, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням

Дорожні котки слугують для трамбування, ущільнення та підготовки до наступного етапу будівництва ґрунтових дорожніх основ та покриттів. Ефективність і якість виробляємого ущільнення, безпосередньо пов'язане з величиною створюваного питомого тиску котка (вальця) на оброблювану поверхню.

Один з найпотужніших і найвідоміших китайських виробників дорожніх котків – компанія SDLG – випускає та успішно постачає на європейський ринок котки наступних типів: пневматичні, вібраційні та тандемні. Купити коток будь-якого типу можна вже зараз на нашому сайті.

Як відомо, для швидкого та якіснішого укладання дорожнього покриття використовують вібраційні котки, які дозволяють одночасно впливати на оброблюваний майданчик вібрацією та статичним тиском вальця.

Призначення тандемних гідравлічних котків - ущільнення асфальтних та асфальтобетонних основ та покриттів з високим рівнем зношування (як правило, це великі ділянки доріг при виконанні комплексного ремонту, злітно-посадкові смуги аеродромів тощо). Такі котки, як правило, складаються з двох вальців (переднього та заднього) із незалежними приводами. Тандемні котки конструктивно мають ведучий і ведений (або напрямний) вальці. Саме на провідний валець подається крутний момент із двигуна.

Коток LGD814H належить до класу вібраційних гідравлічних тандемних моделей. Це найбільш продуктивні машини, тому що в них поєднуються оптимальний діапазон вібрації вальців і посилене статичне навантаження, що підвищує здатність оброблюваного шару. Експлуатаційна маса даної моделі – 14 тонн, максимальна амплітуда вібрацій гладких вальців – 0,8мм.

Коток LGD814H поставляється з кермовим управлінням вальцями і має можливість зміщувати задній валець вправо або вліво, збільшуючи таким чином площу колії майже в 2 рази.

На коток LGD814H встановлюється дизельний чотиритактний двигун Deutz BF4M2012C, виготовлений за ліцензією однойменного німецького концерну. Двигун Deutz має потужність 133 л.с. та сертифікований на відповідність EURO 4. Основними перевагами таких двигунів є вдосконалена система упорскування палива Common-Rail, електронний регулятор EMR, що забезпечує оптимальну роботу та постійну діагностику стану двигуна, а також система вибіркового каталітичного зниження викидів оксиду азоту (SCR).

Головні переваги котків LGD814H:

  • економічний та потужний двигун;
  • тандемні вібраційні вальці, що забезпечують високий коефіцієнт ущільнення поверхні за мінімальну кількість проходів;
  • комфорт та зручність оператора: знижений вплив вібрацій на кабіну за рахунок застосування гумових амортизаторів, покращена шумоізоляція, а оптимальна конфігурація двигуна та капота забезпечує 100% огляд оброблюваного майданчика та робочих органів машини;
  • безпека водія гарантується зниженим центром ваги, завдяки якому тандемний коток LGD814H має чудову стійкість і може долати похилі поверхні з нахилом 35°;
  • висока зносостійкість матеріалів, з яких виготовлено робочі органи дорожньої техніки;
  • купити коток LGD814H можна відносно недорого;
  • зручність під час технічного обслуговування (простий доступ до вузлів техніки, вбудована система діагностики можливих несправностей, а також збільшений період між плановими сервісними роботами).

Якщо плануєте купити коток для ущільнення та обробки грунтів, асфальтобетонних сумішей або гравійних шарів, - зверніться до наших менеджерів та технічних фахівців – вони завжди зможуть проконсультувати Вас з будь-яких питань. Ми нагадуємо, що група компаній ТДС здійснює прямі постачання дорожньо-будівельної техніки безпосередньо з Китаю, без посередників. Це не тільки заощаджує ресурси, а й забезпечує гарантію від заводу-виробника на продані машини.

Основні характеристики
Максимальний крутний момент, Нм
493
Експлуатаційна маса, кг
14000
Паливний бак, л
210
Тип
Вбудований, водяного охолодження, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
Потужність, кВт (к.с.)
98(133)
Мінімальний радіус повороту, мм
6146
Питома витрата палива, г/кВт*год
215
Гідравліка, л
70
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
5100х3050х2290
Мінімальний дорожній просвіт, мм
370
Робоча швидкість, км/год
0-6
Робочий тиск гідросистеми, МПа
35
Навантаження на передню ковзанку, кг
7000
Навантаження на задню ковзанку, мм
7000
Ширина ковзанки, мм
2130
Зовнішній діаметр вібраційної ковзанки, мм
1400
Ширина вібраційного колеса, мм
2130
Теоретично долаючий підйом, %
35
Швидкість руху, км/год
0-12
Гальмівний тиск, МПа
0,6-0,8
Статичне лінійне навантаження, Н/см
322
Чистота вібрацій (висока), Гц
50
Чистота вібрацій (низька), Гц
40
Номінальна амплітуда вібрації (висока), мм
0,8
Номінальна амплітуда вібрації (низька), мм
0,4
Сила вібрації (висока), кН
136
Сила вібрації (низька), кН
96
Кількість циліндрів-діаметр циліндра/хід поршня
4-Ф101/126
Кількість обертів за хвилину
2300
Передатна кількість редуктора
51
Кут повороту кермового колеса, º
41

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії і переваги для поліпшення роботи в Інтернеті.

Замовити дзвінок
Дізнатися ціну
Відправити резюме