×
Група компаній ТДС
Група компаній ТДС

Гусеничний екскаватор SDLG E6225F

Країна виробник:
Китай
Завод виробник:
SDLG (Shandong Lingong Construction Machinery Co., Ltd)
Максимальний крутний момент, Нм
730
Об'єм ковша, м3
0,8-1,2
Паливний бак, л
350
Тип
Подвійний насос з постійною потужністю та системою регулювання потоку

Екскаватор SDLG E6225F із власною масою 21,7 тонни зі штатним кубометровим ковшем та двигуном потужністю 163 к.с. досить універсальний.

Такі машини середнього класу дуже затребувані і можуть бути задіяні на розробці різних грунтів, навіть пухких, де, наприклад, тридцяти тонна техніка може вже вязнути. Такі екскаватори добре себе зарекомендували під час роботи в кар'єрах, прокладання трубопроводів, будівництві доріг та будівель. Та й планування майданчика завдяки точному настроюванню гідравліки їм під силу. Ще одна важлива відмінність цих машин від більш важких побратимів – економічність у плані палива та технічного обслуговування.

Техніка під маркою SDLG виробляється компанією Shandong Lingong Construction Machinery Co., Ltd. , штаб-квартира якої знаходиться в китайському місті Ліньї в провінції Шаньдун. Завод спеціалізується на виробництві фронтальних навантажувачів та екскаваторів. Після створення в 2006 році спільного підприємства з Volvo китайська компанія почала випускати екскаватори за ліцензією та технологіями шведської фірми.

Екскаватор SDLG E6225F відрізняється класичною конструкцією, властивою такого роду техніці. Рядний 6-циліндровий турбодизель Deutz SD60B встановлений позаду повноповоротної платформи поперек поздовжньої осі машини. Цей двигун розвиває потужність 163 к.с. і широко застосовується у будівельній техніці та промислових установках. З особливостей варто відзначити рідинну систему охолодження, безпосереднє упорскування палива, литу чавунну головку блоку циліндрів, біметалічні підшипники розподільного валу, і інтегровану в картер систему повного балансу маси з двома валами. Загалом це традиційний перевірений часом мотор. Збоку башти через люк відсіку радіатора відкривається доступ до радіаторів двигуна, обладнаними захисними сітками. Останні легко можна демонтувати та почистити за потреби. Тут під радіаторами знаходяться акумулятори. Таке їхнє розташування, на думку виробника, забезпечує їм найкращий температурний режим роботи.

Трансмісія екскаватора повністю гідростатична. Тандемний аксіально-поршневий гідронасос Kawasaki , приєднаний до двигуна, передає весь потік потужності. Його секції виробляють два гідропотоки, які прямують або на гідромотори ходової частини, або на робоче обладнання. Також можливий поєднаний режим, тобто коли один потік відповідає за пересування машини, а інший забезпечує робочі операції та поворот платформи, яка обертається, гідромотором із планетарним редуктором. Гідролінії до механізмів ходу проходять через центральний колектор, тому поворотну платформу можна обертати у будь-який бік без обмеження обертів. Додатковий пілотний насос необхідний для контурів керування (джойстики та інші органи керування в кабіні). Також керуючий тиск може короткочасно прямувати в робочі контури при граничних навантаженнях, наприклад, збільшення зривного зусилля при розробці твердого грунту. За це відповідає автоматична електронна система.

Сучасна кабіна відповідає всім вимогам безпеки та комфорту. Зручне ергономічне крісло з підголовником, бічною та поперековою підтримкою має багато регулювань та налаштувань під конкретного оператора навіть з урахуванням його маси. У базовій версії вже є система мікроклімату та обігріву, повітропроводи якої розташовані знизу та зверху салону. Також є магнітола, електророзетки та скриньки для інвентарю. Велике скло забезпечує хорошу оглядовість, причому лобове можна прибрати під стелю для вентиляції або щоб визирнути з кабіни. Важелі, що відповідають за переміщення екскаватора, жорстко з'єднані з педалями, які стануть у нагоді, якщо руки водія лежать на джойстиках. Всі основні клавіші управління розташовані під правою рукою оператора, а на передній рідкокристалічний дисплей виводиться необхідна інформація про робочі режими систем, обороти двигуна і рівні рідин. Грамотне налаштування гідравліки та достатня потужність дозволяє за допомогою джойстиків точно та плавно керувати робочим обладнанням. Втішно відзначити, що тут застосована не повністю електронна, а електронно-гідравлічна схема з підведеними рукавами високого тиску та золотниками у джойстиках. Тобто, при відмові електроніки в аварійному режимі оператор зможе завершити поточні операції.

Для забезпечення робочих операцій використовуються чотири гідроциліндри: два підйомні для стріли, один відповідає за рух рукояті і ще один перекидає або піднімає ківш. Металоконструкції зібрані на шарнірах із втулками із легованої сталі. Нижня частина рукояті посилена литими елементами. У базовій версії екскаватор поставляється з ковшем, але на рукояті є штатне місце для прокладання додаткової гідролінії, що забезпечує роботу опціонального додаткового обладнання. Конструкція гусеничного шасі та поворотної платформи аналогічна такій у моделей інших провідних світових фірм. Ходовий візок з Х-подібною рамою, опорно-поворотний механізм на гігантському роликовому підшипнику. Привід гусениць із двошвидкісними аксіально-поршневими гідромоторами, планетарними редукторами із вбудованими дисковими гальмами.

Вся гусенична техніка малорухлива, як правило, привозиться тралом на об'єкт і залишається там до повного закінчення робіт. Тому щотижневе технічне обслуговування покладається безпосередньо на самого оператора. Благо для цього в моделі SDLG E6225F передбачена зручна система мастила вузлів та агрегатів через прес-масляни. Для пам'ятки на дверях кабіни є схема, де вказані місця обслуговування та графік проведення робіт. Періодичність ТО становить 250 мотогодин, а проблем з його проведенням у власників цього екскаватора не виникне – мережа філій компанії «TDC» досить широка, і є можливість обслуговування на території клієнта за допомогою виїзних сервісних бригад. Хоча, як показує практика, техніка SDLG дуже надійна та довговічна, що дозволяє її успішно експлуатувати в інтенсивному режимі навіть у складних природних та кліматичних умовах.

Основні характеристики
Максимальний крутний момент, Нм
730
Об'єм ковша, м3
0,8-1,2
Паливний бак, л
350
Тип
Подвійний насос з постійною потужністю та системою регулювання потоку
Потужність, кВт (к.с.)
123 (167)
маса, кг
21700
Колія, мм
2390
Гідравлічна система, л
295
Тиск на ґрунт, кПа
45
Габаритні розміри (довжина), мм
9700
Габаритні розміри (ширина), мм
2990
Ширина гусениці, мм
600
Швидкість пересування (висока/низька), км/год
5,7/3,5
Максимальна глибина копання, мм
6730
Максимальний радіус копання, мм
9940
Максимальна висота вивантаження, мм
6650
Виробник
Deutz
Екологічний стандарт
China Phase II
Модель основного насосу
Kawasaki K3V112DT
Максимальний гідропотік, л/м
2х207+18
Довжина гусениці, мм
4460
Мінімальний кліренс, мм
460
Ширина по верхній частині, мм
2700
Радіус порота на противагу, мм
2860
Висота по руховому відсіку, мм
2345
Кліренс до противаги, мм
1032
Висота за складеною стрілою, мм
2920
Максимальна висота копання, мм
9450
Мінімальний радіус повороту, мм
3650
Питома витрата палива, г/кВт*год
≤214
Робочий тиск, мПа
330/350
Циліндр стріли, мм
125x80x1235
Циліндр рукояті, мм
135x95x1540
Циліндр ковша, мм
120x80x1065
Тип управління
Пілотний пропорційний клапан керування
Кількість провідних катків
2
Кількість опорних котків
8
Тип гальма
Дисковий мокрий
Поворотна частина
Однорядний шарикопідшипник гідроприводу з внутрішніми зубцями
Гальмо поворотної частини
Дисковий мокрий
Двигун, л
23
Редуктор руху, л
2×5,8
Редуктор повороту, л
8
Швидкість розвороту, об/хв
12
Висота по кабіні, мм
2940
Довжина опорної поверхні, мм
3660
Об'єм двигуна, л
5,7
Номінальні обороти, об/хв
1800
Діаметр циліндра, мм
101
Хід поршня, мм
126

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії і переваги для поліпшення роботи в Інтернеті.

Замовити дзвінок
Дізнатися ціну
Відправити резюме