×
Група компаній ТДС
Група компаній ТДС

Гусеничний екскаватор SDLG E6360F

Країна виробник:
Китай
Завод виробник:
SDLG (Shandong Lingong Construction Machinery Co., Ltd)
Максимальний крутний момент, Нм
1528
Об'єм ковша, м3
1,9
Паливний бак, л
620
Тип
Подвійний насос з постійною потужністю та системою регулювання потоку

Екскаватор SDLG E6360F із власною масою 37,7 тонни, зі штатним ковшем у 1,9 м³ та двигуном потужністю 279 к.с. - це потужна, важка машина. Модель оснащена високоміцною ходовою частиною та робочим обладнанням посиленого типу, покращеною силовою гідросистемою. Широко застосовується у різних видах складних робіт, таких як гірничодобувна промисловість, будівництво, будівництво мостів, прокладання трубопроводів тощо.

Важлива відмінність цих машин SDLG від важких побратимів – економічність у плані палива та технічного обслуговування.

Техніка під маркою SDLG виробляється компанією Shandong Lingong Construction Machinery Co., Ltd. , штаб-квартира якої знаходиться в китайському місті Ліньї в провінції Шаньдун. Завод спеціалізується на виробництві фронтальних навантажувачів та екскаваторів. Після створення в 2006 році спільного підприємства з Volvo китайська компанія почала випускати екскаватори за ліцензією та технологіями шведської фірми. Тим самим фактично китайці пропонують перевірені європейські технології, але за доступнішими цінами.

Екскаватор SDLG E6360F відрізняється класичною конструкцією, властивою такого роду техніці. Рядний 6-циліндровий турбодизель Volvo SD130A встановлений позаду повноповоротної платформи поперек поздовжньої осі машини. Цей двигун розвиває потужність 279 к.с.

Трансмісія екскаватора повністю гідростатична. Тандемний аксіально-поршневий гідронасос Kawasaki , приєднаний до двигуна, передає весь потік потужності. Його секції виробляють два гідропотоки, які прямують або на гідромотори ходової частини, або на робоче обладнання. Також можливий поєднаний режим, тобто коли один потік відповідає за пересування машини, а інший забезпечує робочі операції та поворот платформи, що обертається гідромотором із планетарним редуктором. Гідролінії до механізмів ходу проходять через центральний колектор, тому поворотну платформу можна обертати у будь-який бік без обмеження обертів. Додатковий пілотний насос необхідний для контурів керування (джойстики та інші органи керування в кабіні). Також керуючий тиск може короткочасно прямувати в робочі контури при граничних навантаженнях, наприклад, збільшення зривного зусилля при розробці твердого грунту. За це відповідає автоматична електронна система.

Сучасна кабіна відповідає всім вимогам безпеки та комфорту. Зручне ергономічне крісло з підголовником, бічною та поперековою підтримкою має багато регулювань та налаштувань під конкретного оператора навіть з урахуванням його маси. У базовій версії вже є система мікроклімату та обігріву, повітропроводи якої розташовані знизу та зверху салону. Також є магнітола, електророзетки та скриньки для інвентарю. Велике скло забезпечує хорошу оглядовість, причому лобове можна прибрати під стелю для вентиляції або щоб визирнути з кабіни. Важелі, що відповідають за переміщення екскаватора, жорстко з'єднані з педалями, які стануть у нагоді, якщо руки водія лежать на джойстиках. Всі основні клавіші управління розташовані під правою рукою оператора, а на передній рідкокристалічний дисплей виводиться необхідна інформація про робочі режими систем, обороти двигуна і рівні рідин. Грамотне налаштування гідравліки та достатня потужність дозволяє за допомогою джойстиків точно та плавно керувати робочим обладнанням. Втішно відзначити, що тут застосована не повністю електронна, а електронно-гідравлічна схема з підведеними рукавами високого тиску та золотниками у джойстиках. Тобто, при відмові електроніки в аварійному режимі оператор зможе завершити поточні операції.

Для забезпечення робочих операцій використовуються чотири гідроциліндри: два підйомні для стріли, один відповідає за рух рукояті і ще один перекидає або піднімає ківш. Металоконструкції зібрані на шарнірах із втулками із легованої сталі. Нижня частина рукояті посилена литими елементами. У базовій версії екскаватор поставляється з ковшем, але на рукояті є штатне місце для прокладання додаткової гідролінії, що забезпечує роботу опціонального додаткового обладнання. Конструкція гусеничного шасі та поворотної платформи аналогічна такій у моделей інших провідних світових фірм. Ходовий візок з Х-подібною рамою, опорно-поворотний механізм на гігантському роликовому підшипнику. Привід гусениць із двошвидкісними аксіально-поршневими гідромоторами, планетарними редукторами із вбудованими дисковими гальмами.

Вся гусенична техніка малорухлива, як правило, привозиться тралом на об'єкт і залишається там до повного закінчення робіт. Тому щотижневе технічне обслуговування покладається безпосередньо на самого оператора. Благо для цього в моделі SDLG E6360F передбачена зручна система мастила вузлів та агрегатів через прес-масляни. Для пам'ятки на дверях кабіни є схема, де вказані місця обслуговування та графік проведення робіт. Періодичність ТО становить 250 мотогодин, а проблем з його проведенням у власників цього екскаватора не виникне – мережа філій компанії «TDC» досить широка, і є можливість обслуговування на території клієнта за допомогою виїзних сервісних бригад. Хоча, як показує практика, техніка SDLG дуже надійна та довговічна, що дозволяє її успішно експлуатувати в інтенсивному режимі навіть у складних природних та кліматичних умовах.

Основні характеристики
Максимальний крутний момент, Нм
1528
Об'єм ковша, м3
1,9
Паливний бак, л
620
Тип
Подвійний насос з постійною потужністю та системою регулювання потоку
Потужність, кВт (к.с.)
205 (279)
маса, кг
37700
Гідравлічна система, л
515
Тиск на ґрунт, кПа
66,2
Габаритні розміри (довжина), мм
11020
Габаритні розміри (ширина), мм
3465
Ширина гусениці, мм
600
Швидкість пересування (висока/низька), км/год
4,5/3,3
Максимальна глибина копання, мм
6850
Максимальний радіус копання, мм
10610
Максимальна висота вивантаження, мм
7090
Виробник
Volvo
Екологічний стандарт
Tier 3 (GB 20891-2014)
Модель основного насосу
Kawasaki K3V180DT
Максимальний гідропотік, л/м
2х290+25,5
Довжина гусениці, мм
5180
Мінімальний кліренс, мм
500
Ширина по верхній частині, мм
3290
Радіус порота на противагу, мм
3500
Висота по руховому відсіку, мм
2700
Кліренс до противаги, мм
1210
Висота за складеною стрілою, мм
3580
Максимальна висота копання, мм
10170
Мінімальний радіус повороту, мм
4380
Питома витрата палива, г/кВт*год
≤198
Робочий тиск, мПа
320/350
Циліндр стріли, мм
2-160x105x1530
Циліндр рукояті, мм
175x115x1700
Циліндр ковша, мм
145x100x1285
Тип управління
Пілотний пропорційний клапан керування
Кількість провідних катків
2
Кількість опорних котків
9
Тип гальма
Дисковий мокрий
Поворотна частина
Однорядний шарикопідшипник гідроприводу з внутрішніми зубцями
Гальмо поворотної частини
Дисковий мокрий
Двигун, л
45
Редуктор руху, л
2×6,8
Швидкість розвороту, об/хв
10

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії і переваги для поліпшення роботи в Інтернеті.

Замовити дзвінок
Дізнатися ціну
Відправити резюме