Мульчер PT-300 TIER 3A/Stage IIIA
PT-300 представляє з себе гусеничний транспортер середнього розміру, з низьким тиском на грунт (ТІЛЬКИ 0,25 КГC/СМ² - 3,55 ПСІ!), 275 К.С.
Міцна рама і шасі, ходова частина з герметичними змазаними гусеницями і роликами як у бульдозера, гарантують тривалий термін служби машини, тим самим зменшуючи необхідність технічного обслуговування та експлуатаційні витрати. Кабіна оператора – надзвичайно комфортна з відмінною оглядовістю, а планове технічне обслуговування здійснюється легко та швидко, завдяки чудовому доступу до всіх компонентів.
ОБЛАСТІ ЗАСТОСУВАННЯ:
Для PT-300 передбачений ряд передніх навісних знарядь, що перетворюють його на надзвичайно універсальний гусеничний транспортер. Пропонується таке навісне обладнання:
- мульчер для лісового господарства;
- підґрунтовий розпушувач;
- подрібнювач пнів;
- камнедробилка;
- асфальтодробилка.
Лісогосподарський мульчер зазнав серйозної модернізації та має кілька нових функцій:
- Нова конструкція рами, що легко досягає землі під час перетягування та згрібання;
- Болтові контр-лопаті для більш швидкої заміни та зниження вартості обслуговування;
- Регульовані полозки для встановлення необхідної глибини входу;
- Посилена рама та капот.
СТАНДАРТНЕ ОБЛАДНАННЯ:
- CAT 7.1 Acert, 6 циліндрів, потужність 275 к.с. TIER 3A / Stage IIIA
- Гідравлічна та електронна трансмісія DANFOSS
- Шасі хитаючогося типу D4 Berco, ущільнення та мастило, з роликами бульдозерного типу, версія LGP (колія 800 мм/32 дюйма – подвійний грунтозачіп)
- ROPS/FOPS/OPS - повністю безпечна кабіна водія, включаючи балку захисту під час перевертання
- Сидіння водія з підігрівом та пневмопідвіскою
- Система фіксованого кріплення нерухомим пальцем
- Кондиціонер
ДВИГУН
- Двигун - міцний і економічний CAT CAT 7.1 Acert з турбонаддувом і охолодженням повітря, що нагнітається, з 6 лінійними циліндрами, потужністю 275 к.с. (202 кВт)
- Двигун відповідає вимогам стандарту з викидів
- PT-300 має окремий резервуар AdBlue (DEF). Дизельна вихлопна рідина (DEF) використовується системою зниження токсичності вихлопу (SCR) для зниження викидів оксидів азоту (NOx) у вихлопних газах
- Вища вихідна потужність 275 к.с. (202 кВт) досягається при нижчих оборотах (2200), що означає підвищену продуктивність при нижчій витраті палива
- Паливний бак великих розмірів (390 л) гарантує безперервну роботу навіть під час тривалих робочих змін
- Акумуляторні батареї 24В із можливістю холодного запуску.
КАБІНА
Неперевершений комфорт для оператора: простора, малошумна кабіна з низьким рівнем вібрації, чудовою видимістю та великим запасом міцності.
- Загальна висота кабіни була зменшена, тому загальна висота машини тепер складає всього 2785 мм (що важливо під час перевезення у місцях з обмеженнями по висоті).
- Удосконалене та більш ергономічне компонування елементів управління
- Новий цифровий 7-дюймовий кольоровий дисплей для контролю та керуванням основними параметрами, а також для персоніфікації функцій та налаштувань
- Виправлення неполадок та діагностика за допомогою дисплея, включаючи зберігання даних на USB-накопичувачі
- Нахил кабіни на 30% більше, що забезпечує кращий доступ до компонентів під кабіною.
Моторний відсік
- Великий моторний відсік з двома великими бічними дверима з кожного боку забезпечує легкий та швидкий доступ до будь-якого компоненту.
- Поліпшене компонування компонентів у моторному відсіку та більш чітка маршрутизація шлангів та електропроводки
- Простота очищення та щоденного технічного обслуговування завдяки ідеальній доступності до всіх точок обслуговування, а також до двигунів та гідравлічних фільтрів
- Ящик для інструментів у моторному відсіку для зберігання інструментів та зубів. Для зручності оператора ящик для інструментів можна легко видалити.