×
Група компаній ТДС
Група компаній ТДС

Ремонт двигуна

А тепер про двигуни, що встановлюються на спецтехніку. Марка двигуна може бути такою самою, як і, наприклад, на вантажному автомобілі або тягачі, але на цьому їх схожість і закінчується. Якщо простежити діапазон навантажень і крутного моменту на спецтехніці та інших ТЗ, то виявимо, що перепади навантаження і обертів двигуна на спецтехніці більш інтенсивні і відбуваються частіше. Наприклад, кількість обертів колінчастого валу тягача або вантажівки за робочий день може жодного разу не вийти за межі 1000-1500 об/хв., а зміна швидкості обертання коліс регулюватиметься зміною передач КПП.

А яка ж ситуація із двигуном, встановленим на спецтехніці? Наприклад, на навантажувачі або екскаваторі зміна діапазону роботи двигуна при виконанні складних завдань така: при навантаженні або копанні котловану діапазон змінюється в середньому 2 рази на хвилину від 600 об/хв до 2100 об/хв.

Робимо простий та очевидний висновок: навантаження на двигун спецтехніки в рази перевищує навантаження на двигуни інших транспортних засобів.

Що робити власникам спецтехніки, щоб подовжити повноцінне використання двигуна та самої робочої машини?

  • По-перше, вчасно проводити технічне обслуговування згідно з регламентом виробника техніки та сервісної організації.
  • По-друге, при найменшій та навіть незначній несправності звертатися до ремонтних сервісних організацій, оскільки дуже часто проблему легко усунути на початковому етапі, а не доводити техніку до зупинки.

При значній поломці та повному виході з ладу двигуна для власника стає актуальним питання: "Що робити: ремонт або заміну двигуна?"

Новий двигун, безперечно, є новий двигун, але що робити з бажанням заощадити та оптимізувати витрати? Тоді і постає питання ремонту, але як зробити його правильно та якісно?

Безсумнівно, одним із головних критеріїв буде те, ХТО саме і ЯК саме здійснює ремонт. Ви вже заощадили, вирішивши ремонтувати двигун, а не міняти на новий. Не намагайтеся заощаджувати ще і на виборі сервісної компанії, не звертайтеся до так званих «гаражників», адже це майстри, які вдома «в гаражі» намагаються зробити ремонт такого складного вузла, як двигун для спецтехніки. Ці "майстри", як правило, мають деякий досвід, і працювали в сервісних та ремонтних організаціях, але запитайте, чому вони тепер не працюють у великій компанії, а намагаються в гаражі створити умови для якісної роботи?

Отже, виходячи з вищесказаного, для якісного ремонту двигуна потрібно дотриматися декількох необхідних умов:

  • Спеціалізовані приміщення, виробничі цехи.
  • Високопрофесійний персонал.
  • Спеціалізований інструмент.
  • Технічна література, каталоги, інструкції.
  • Необхідні запасні частини та комплектуючі на складі.

Професійний ремонт двигунів у групі компаній "TDС"

У групі компаній "ТDС" створено всі умови для якісного ремонту дизельних двигунів спецтехніки.

Також є великий набір спеціальних інструментів та пристроїв, всі необхідні верстати та випробувальні стенди. Штат укомплектований досвідченими фахівцями: механіками, слюсарями, техніками, електриками. У компанії ТДС один з найбільших в Україні склад запасних частин до спецтехніки (двигуна, КПП, гідравлічне обладнання тощо). Також є великий перелік марок і виробників двигунів, ремонти яких ми якісно виконуємо.

Якщо Вас зацікавила інформація про групу компаній "TDC", то рекомендуємо також ознайомитися з розділом "Про нас"!

Клієнти можуть звернутися за допомогою у ремонті наступних марок двигунів: Weichai, Deutz, Zetor, Andoria, Perkins, Shangchai Diesel, ЯМЗ, CUMMINS, HATZ, CAT, Dongfeng Cummins, Yuchai Power, Komatsu, Tatra, Mielec, XINCHAI DIESEL ENGINE, Liaz, Case, WOLA H, Hanomag, JCB, Mitsubishi, Liebherr, Kubota, Isuzu, New Holland та Detroit Diesel.

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії і переваги для поліпшення роботи в Інтернеті.

Замовити дзвінок
Дізнатися ціну
Відправити резюме