×
Група компаній ТДС
Група компаній ТДС

У цехах групи компаній "TDC" здійснюється великовузловий ремонт дорожньо-будівельної, вантажної та навісної спецтехніки, а також ремонт будь-яких дизельних двигунів. Фахівці компанії виконають налагодження та ремонт паливного насоса високого тиску (ПНВТ), його паливної апаратури, форсунок ПНВТ, а також форсунок з електронним упорскуванням системи Common Rail. Для діагностики, регулювання та ремонту форсунок системи Common Rail та звичайних рядних форсунок у групі компаній "TDC" обладнано спеціалізований герметичний цех.

Помічено, що поширеними несправностями систем ПНВТ та системи подачі палива Common Rail у дизельних двигунах є знос форсунок після роботи на неякісному паливі та збої у роботі керуючої електроніки (подача палива системи Common Rail). Такі поломки ведуть до зниження потужності двигуна через брак горючої суміші або підвищення його робочої температури внаслідок упорскування великої кількості палива. Перелив форсунками палива в камери згоряння тривалістю менше 1 хвилини може стати причиною виходу з ладу поршневої системи.

Саме тому наші спеціалісти рекомендують проводити своєчасну діагностику та технічне обслуговування дизельних паливних систем спеціалізованої техніки на сучасному обладнанні компанії TDC.

Слід зазначити, що сервісне обслуговування та ремонт дизельних паливних насосів високого тиску, а також систем подачі палива в двигунах типу Common Rail у компанії TDC виконують досвідчені фахівці, які пройшли навчання на галузевих заводах. Кваліфікований персонал та спеціальне діагностичне обладнання гарантують грамотний та швидкий ремонт дизельних паливних насосів високого тиску та насосів системи Common Rail. Важливо відзначити, що ремонт паливного насоса високого тиску включає в себе обкатку зібраного двигуна на стенді для контролю показників, перелік і значення яких надаються клієнту.

Ремонт ПНВТ і етапи діагностики форсунок Common Rail

1. До встановленої на спеціальну станину форсунці підключають контактну групу на електроклапан та приєднують паливний провід.

2. Комп'ютеру задають робочі параметри двигуна, на якому встановлена форсунка, що діагностується, і запускають стенд.

3. Перед початком діагностики стенд автоматично промиває форсунку.

4. Перевірка форсунки на спуск клапана здійснюється методом нагнітання максимального тиску палива ТНВД.

5. Далі перевіряється літраж палива, що видається форсункою при роботі двигуна на холостих оборотах. Таким чином визначається перелив або недолив форсунки та контролюється робота електроклапану.

6. Процедура повторюється на середніх та максимальних оборотах двигуна.

7. Результатом є діаграма роботи форсунки загалом. Якщо форсунка неробоча – її розбирають та проводять заміну неробочої частини (зазвичай це клапан, розпилювач, рідше – електромагніт).

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії і переваги для поліпшення роботи в Інтернеті.

Замовити дзвінок
Дізнатися ціну
Відправити резюме