×
Група компаній ТДС
Група компаній ТДС

Ремонт робочого обладнання фронтальних навантажувачів та екскаваторів

У зв'язку зі специфікою роботи, робоче обладнання фронтального навантажувача або екскаватора зазнає великих навантажень, що призводить до високого відсотка зносу ковша та стріли.

Основними причинами швидкого виходу з ладу стріли та ковша є екстремальні умови роботи, великі навантаження, неправильна експлуатація та несвоєчасне обслуговування, що в результаті призводить до:

  • зносу ріжучої кромки ковша;
  • вироблення, тріщин або обриву вушок;
  • деформації днища та бічних частин ковша;
  • тріщин у місцях зварювання;
  • вигину стріли;
  • вироблення отворів шарнірних з'єднань стріли, ковша та напіврам.

Група компаній "TDC" виконує такі роботи з ремонту ковша та ремонту стріли:

  • Заміна ріжучої кромки (ножа);
  • Заміна зубів (коронок);
  • Відновлення або заміна деформованих частин ковша з подальшим відновленням геометрії ковша;
  • Розточувально-наплавні роботи з відновлення вушок ковша, стріли, скола рами в номінальний розмір або під ремонтний палець;
  • Виготовлення та заміна пальців та втулок ковша, стріли;
  • Заміна труб стріли фронтального навантажувача;
  • Відновлення отворів коромисел.

Ремонт ковша, ремонт стріли, відновлення отворів скола рами

Ремонт ковша починається з прийому, огляду та виявлення дефектів. На підставі цього складається дефектна відомість із переліком робіт та матеріалів, необхідних для ремонту ковша.

Тільки після узгодження дефектної відомості з клієнтом розпочинається процес ремонту ковша. На цьому етапі виконуються роботи вказані в дефектній відомості: заміна ріжучої кромки, відновлення геометрії ковша, заміна днища та бічних стінок ковша, заміна зубів, відновлення отворів кріплення ковша за допомогою наварно-розточувального комплексу, заміна втулок ковша, зварювальні роботи та багато іншого. Після закінчення робіт ківш видається клієнту.

Ремонт стріли так само як і ремонт ковша починається з прийому, огляду, виявлення отворів та складання дефектної відомості з переліком робіт та матеріалів необхідних для ремонту стріли.

Ремонт стріли включає роботи по: відновленню геометрії стріли фронтального навантажувача та екскаватора, заміні труб стріли фронтального навантажувача, відновленню отворів шарнірних з'єднань з використанням наварно-розточувального комплексу, заміні втулок стріли, заміні пальців.

Ремонт рами фронтального навантажувача починається з робіт з виявлення дефектів, на підставі яких складається дефектна відомість з переліком робіт і матеріалів, необхідних для ремонту напіврам.

Після узгодження дефектної відомості із клієнтом починається процес ремонту рами фронтального навантажувача. На цьому етапі проводиться «розколювання» рами, роботи з відновлення геометрії напіврам (якщо це можливо), відновлення отворів шарнірних сполук з використанням наварно-розточувального комплексу, зварювальні роботи, заміна шарнірних підшипників (ШСЛ), заміна пальців, фарбування та інші роботи.

Відновлення отворів проводиться розточувально-наплавним комплексом WS2 Compact. WS2 Compact - мобільний розточувально-наплавний верстат, що виконує такі види робіт з відновлення отворів:

  • Циліндрична розточка
    • Від Ø 42 мм до ø 400 мм
  • Наплавка
    • Внутрішня
      • Від Ø 25 мм до ø 400 мм
    • Зовнішня
      • Від Ø 20 мм до ø 400 мм
  • Свердління
    • Від Ø 5 мм до ø 45 мм
  • Нарізання різьблення мітчиком
    • Від Ø 8 мм до ø 45 мм
      • для торцювання бобишок
      • для проточки канавок під стопорні кільця
      • для обробки зовнішніх поверхонь
  • співвісна розточка, внутрішня та зовнішня наплавка (у тому числі й глухих отворів);
  • свердління, торцювання, нарізування різьблення мітчиком;
  • проточка канавок під стопорні кільця;
  • обробка зовнішніх циліндричних поверхонь.

    Такі верстати відновлюють початкові розміри будь-якого зношеного отвору. Мають високу точність обробки, компактність, міцність і безпечні при експлуатації. Верстати серії WS мають широкий модельний ряд, кожен із яких може обслуговувати певний розмірний діапазон; кожен окремий верстат працює на об'єкті з граничною точністю, ремонтуючи отвори та шарнірні з'єднання великих та маленьких агрегатів. При застосуванні цих верстатів час ремонту скорочується на 85%.

    Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії і переваги для поліпшення роботи в Інтернеті.

    Замовити дзвінок
    Дізнатися ціну
    Відправити резюме