Ремонт стріли та ковша
Ремонт робочого обладнання фронтальних навантажувачів та екскаваторів
У зв'язку зі специфікою роботи, робоче обладнання фронтального навантажувача або екскаватора зазнає великих навантажень, що призводить до високого відсотка зносу ковша та стріли.
Основними причинами швидкого виходу з ладу стріли та ковша є екстремальні умови роботи, великі навантаження, неправильна експлуатація та несвоєчасне обслуговування, що в результаті призводить до:
- зносу ріжучої кромки ковша;
- вироблення, тріщин або обриву вушок;
- деформації днища та бічних частин ковша;
- тріщин у місцях зварювання;
- вигину стріли;
- вироблення отворів шарнірних з'єднань стріли, ковша та напіврам.
Група компаній "TDC" виконує такі роботи з ремонту ковша та ремонту стріли:
- Заміна ріжучої кромки (ножа);
- Заміна зубів (коронок);
- Відновлення або заміна деформованих частин ковша з подальшим відновленням геометрії ковша;
- Розточувально-наплавні роботи з відновлення вушок ковша, стріли, скола рами в номінальний розмір або під ремонтний палець;
- Виготовлення та заміна пальців та втулок ковша, стріли;
- Заміна труб стріли фронтального навантажувача;
- Відновлення отворів коромисел.
Ремонт ковша, ремонт стріли, відновлення отворів скола рами
Ремонт ковша починається з прийому, огляду та виявлення дефектів. На підставі цього складається дефектна відомість із переліком робіт та матеріалів, необхідних для ремонту ковша.
Тільки після узгодження дефектної відомості з клієнтом розпочинається процес ремонту ковша. На цьому етапі виконуються роботи вказані в дефектній відомості: заміна ріжучої кромки, відновлення геометрії ковша, заміна днища та бічних стінок ковша, заміна зубів, відновлення отворів кріплення ковша за допомогою наварно-розточувального комплексу, заміна втулок ковша, зварювальні роботи та багато іншого. Після закінчення робіт ківш видається клієнту.
Ремонт стріли так само як і ремонт ковша починається з прийому, огляду, виявлення отворів та складання дефектної відомості з переліком робіт та матеріалів необхідних для ремонту стріли.
Ремонт стріли включає роботи по: відновленню геометрії стріли фронтального навантажувача та екскаватора, заміні труб стріли фронтального навантажувача, відновленню отворів шарнірних з'єднань з використанням наварно-розточувального комплексу, заміні втулок стріли, заміні пальців.
Ремонт рами фронтального навантажувача починається з робіт з виявлення дефектів, на підставі яких складається дефектна відомість з переліком робіт і матеріалів, необхідних для ремонту напіврам.
Після узгодження дефектної відомості із клієнтом починається процес ремонту рами фронтального навантажувача. На цьому етапі проводиться «розколювання» рами, роботи з відновлення геометрії напіврам (якщо це можливо), відновлення отворів шарнірних сполук з використанням наварно-розточувального комплексу, зварювальні роботи, заміна шарнірних підшипників (ШСЛ), заміна пальців, фарбування та інші роботи.
Відновлення отворів проводиться розточувально-наплавним комплексом WS2 Compact. WS2 Compact - мобільний розточувально-наплавний верстат, що виконує такі види робіт з відновлення отворів:
- Циліндрична розточка
- Від Ø 42 мм до ø 400 мм
- Наплавка
- Внутрішня
- Від Ø 25 мм до ø 400 мм
- Зовнішня
- Від Ø 20 мм до ø 400 мм
- Внутрішня
- Свердління
- Від Ø 5 мм до ø 45 мм
- Нарізання різьблення мітчиком
- Від Ø 8 мм до ø 45 мм
- для торцювання бобишок
- для проточки канавок під стопорні кільця
- для обробки зовнішніх поверхонь
- Від Ø 8 мм до ø 45 мм
- співвісна розточка, внутрішня та зовнішня наплавка (у тому числі й глухих отворів);
- свердління, торцювання, нарізування різьблення мітчиком;
- проточка канавок під стопорні кільця;
- обробка зовнішніх циліндричних поверхонь.
Такі верстати відновлюють початкові розміри будь-якого зношеного отвору. Мають високу точність обробки, компактність, міцність і безпечні при експлуатації. Верстати серії WS мають широкий модельний ряд, кожен із яких може обслуговувати певний розмірний діапазон; кожен окремий верстат працює на об'єкті з граничною точністю, ремонтуючи отвори та шарнірні з'єднання великих та маленьких агрегатів. При застосуванні цих верстатів час ремонту скорочується на 85%.