×
Група компаній ТДС
Група компаній ТДС
Виробник
MADROG
Тип
Причіпний
Колеса
Подвійні, пневматичні
Обслуговуючий персонал
1 особа (оператор)
Бункер щебеню, м3
2,3
Виробник
MADROG
Бункер щебеню, м3
10
Ширина обробки, мм
до 3000
Продуктивність машини (швидкість укладання), м2/год.
до 10000
Зміна ширини розподілу, мм
кожні 250

Поверхнева обробка

Поверхнева обробка - технологічний процес, що забезпечує формування на дорожньому покритті шорсткого, водонепроникного, зносостійкого, ущільненого шару, що отримав однойменну назву. Суть його полягає в тому, що на очищене від пилових забруднень утрамбоване покриття наноситься шар розігрітого бітуму невеликої товщини, поверх якого розподіляється великодисперсний пісок або подрібнений камінь.

В результаті дорога набуває ще одного шару, що характеризується:

  • вологонепроникними властивостями. У цьому випадку поверхнева обробка виступає в ролі запобіжного шару. Нижні шари дорожньої конструкції захищені ним від невчасного руйнування;
  • гарною опірністю до зносу. Руйнувшись сам, він зберігає цілісність структури дорожньої конструкції. З метою довгострокового збереження монолітності дороги його слід періодично оновлювати;
  • шорсткою поверхнею. Завдяки їй забезпечується дренаж поверхневих вод, гарне зчеплення з шинами авто, зниження порога гідропланування, а отже, покращується гальмівний ефект.

Розрізняють два типи поверхневої обробки: подвійа (загальна товщина 0,025 ÷ 0,040 м) та одинарна (товщина 0,010 ÷ 0,015 м). Перший варіант накладається на цементобетонне покриття.

Матеріали, необхідні для поверхневої обробки:

  • сполучний компонент. Це може бути емульсія бітумна, бітум, дьоготь (бітум) з додаванням полімерних інгредієнтів, бітум з додаванням дегтярной компоненти. У цих продуктів хороша адгезія до покриття дороги. В результаті виходить міцне зчеплення пари - "в'яжуче - покриття";
  • фракційний щебінь. Цей матеріал створює шорсткість дорожнього покриття для забезпечення надійного зчеплення між шинами автомобіля та дорогою. Він повинен мати такі характеристики: певні форми і розмір, підвищений опір до стирання, високу міцність, а також морозостійкість. В результаті обволікання чистого кам'яного матеріалу емульсією виходить монолітна маса з міцним зчепленням названих компонентів, тобто пари «щебень-в'яжуче». Адгезія отриманого щебнебітумного складу до поверхні дороги також висока.
Група компаній "TDC" — надійний постачальник спецмашин для поверхневої обробки

Група компаній "TDC" займається постачанням лише високоякісного обладнання всесвітньо відомих торгових марок. Для поверхневої обробки компанія пропонує моделі польського машинобудівного заводу «Мадрог»: бітумощебнерозподільник KD 3D, щебенерозподільник DRG 3 причіпний, щебенерозподільник Madsyp-3 для ковзанки.

Бітумощебнерозподільник KD 3D є дорожнім комбайном з бункером для щебеню. Пристрій функціонує в зчіпці з цистерною, що містить бітумемульсію. Щебенерозподільник-причіп DRG 3 працює спільно з гудронатором та самоскидом. Його призначення – розподіл зі свого бункера великодисперсного щебеню (фракції 16/25; 0/5). Щебенерозподільник Madsyp-3 є навісним обладнанням. Машиною-носієм для нього є дорожня ковзанка. Призначення цієї моделі – розподіл зі свого бункера щебеню на свіжоукладений асфальт у тандемі з катком.
 
Група компаній "TDC" пропонує вітчизняному споживачеві обладнання Madrog для поверхневої обробки за помірною ціною. Сервісний центр компанії забезпечує і гарантійне та післягарантійне технічне обслуговування дорожніх машин. Великий вибір комплектуючих, професіоналізм технічного персоналу ремонтних майстерень, комплектація останніх передовим обладнанням дозволяють оперативно і якісно повернути техніці, що вийшла з ладу, повноцінну працездатність.

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії і переваги для поліпшення роботи в Інтернеті.

Замовити дзвінок
Дізнатися ціну
Відправити резюме